Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~r00t69 | użytkownik

imię i nazwiskoKuba Zydroń adresBrzesko zarejestrowany09.12.2007 @22:02:15 ostatnio na stronie19.11.2012 @23:09:46



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwr00t.fbl.pl Gadu-Gadu1366379
digarty54 komentarze995 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~elizabeth5    09.09.2009 @15:58:35
Dziekuje i pozdrawiam
~millisant    09.09.2009 @15:56:49
ja rowniez dziekuje i pozwalam sobie na obserwacje
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~millisant    09.09.2009 @15:45:08
dzieki
sesja nie byla planowana wiec jest tak jak wyszlo
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~maison    04.09.2009 @18:26:14
Dzięki, że to akurat doceniłes. Bo siniaki miałam niezłe po wynoszeniu tego xD
~Lovebymea    24.08.2009 @14:58:25
no to pochwały wędrują do niej
a za wykonanie zdj do fotogrrrrafa ;"D
_______
my lips like sugar ! <3
~czasoumilacz    23.08.2009 @17:19:04
dziękuję
~Kimiko16    23.08.2009 @17:02:16
A fajnie :D
~MaciekOchal    20.08.2009 @13:24:26
Malmsteen ma nie tylko utwory składające się z samych solówek ale też normalne piosenki ze słowami. Posłuchaj np. Save our love. O tym nie powiesz że jest tylko solówką gitarową Ze swoim zespołem ma normalne piosenki
~MaciekOchal    20.08.2009 @11:11:11
ale pod względem "gitarowej wymiatanki" jest jednym z najlepszych Gdyby nie on to by dzisiaj wielu gitarzystów nie było bo to on pierwszy zaczął się wzorować na muzyce klasycznej
~MaciekOchal    20.08.2009 @10:42:18
dzięki za komentarz Ale napisałem że jeden z najlepszych a nie najlepszy Choć ja go wolę od np. Satrianiego
~factum    20.08.2009 @00:27:02
serdecznie dziekuje
_______
Piorunochron na szczycie wiezy koscielnej jest najlepszym dowodem
na to, ze wszyscy miewamy czasami watpliwosci.
~Potokmyslowy    18.08.2009 @18:00:34

~stelmii    18.08.2009 @16:33:25
obserwuję

pzdr
_______
?Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę?
~sebasbor    18.08.2009 @16:19:51
eee tam, też masz fajne pomysły - w nawale gniotw na tym portalu, Twoje foty naprawdę się wyróżniają - są niebanalne, przemyslane a nie przypadkowe
_______
oceniam zdjęcia, nie ludzi
ODWETOWCOM mówię - IDŹCIE SOBIE STĄD
-positive    18.08.2009 @16:04:50
dzięki
~ZERGE    17.08.2009 @21:15:35
tak, czał-czał ;]
~Yagoda    13.08.2009 @16:27:12
_______
bla bla bla sru tu tu tu :D
~intoxicated    07.08.2009 @17:16:01
dziekuje za jakże nietypowy komentarz
~grablesky    06.08.2009 @18:13:47
Dzięki! To chyba moja ulubiona. Jeszcze wszystkich nie zdążyłem przejrzeć po powrocie. Pozdrawiam!
^chillinqua    04.08.2009 @13:12:00
dziekuje
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~PhotoCichy    03.08.2009 @20:37:01
yhm, dzięki:D
~kingasad124    03.08.2009 @13:15:24
dzięki
_______
"Najtrudniejszą w świecie rzeczą jest dostrojenie się do melodii bytu, uchwycenie jego tonu. "

ZAPRASZAM DO MOJEJ GALERII :Di OCENIANIA PRAC :D
~absentee    03.08.2009 @12:05:33
dzięki wielkie zespół znam chociaż okładki nie kojarzę
_______
nie oglądaj moich zdjęć.
~anetiii    03.08.2009 @08:50:29
dziękuję podwójnie ^^
_______
życie jem jak milkę `
~karola0805    03.08.2009 @08:30:16
Robisz super zdjęcia! Tylko pozazdrościć!
_______
'Spróbuj chodzić w moich butach.'
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt